- скорочення інтервалу часу від подачі заявки покупцем до отримання товару;
- оптимізація транспортних витрат на доставку товару;
- скорочення персоналу, який опрацьовує вхідні заявки;
- зменшення трудовитрат на план-фактний аналіз продажу по групах товарів для торгових агентів та супервайзерів;
- покращення якості контролю заборгованості покупців;
- спрощення процедури подачі спеціальної звітності постачальникам.
Ефективна автоматизація дистрибуторської компанії - одна з найвагоміших складових прибутковості підприємства. А вибір постачальника послуг автоматизації складу - одне з найбільш важливих завдань. Ми створили команду професіоналів, якій Ви можете довірити цей процес. У нас є досвід успішних впроваджень та сотні задоволених користувачів, велика кількість перевірених часом зручних напрацювань для дистрибуторських компаній:
Використання торгових точок контрагентів (точок доставки) дозволяє вести уточнений облік по контрагентах – можливість вказувати декілька точок доставки для одного і того ж контрагента, а також GPS-координати торгових точок для подальшого відображення точки на карті (Google map).
За допомогою даного механізму Ви можете встановити параметри блокування (кількість днів і суму простроченої заборгованості) в управлінському та бухгалтерському обліку. Дозволяється вести блокування в розрізі контрагента в цілому, а також за договорами і торговими точками.
Часто постачальники вимагають звітність по продажах із залишками свого товару з урахуванням певних специфічних даних (торгові агенти, точки доставки). Даний механізм дозволяє вивантажувати звіти, як в ручному, так і автоматичному режимі, розширювати склад необхідної інформації у звітах, враховуючи всі вимоги до звітності.
Використання обліку та взаємодії торгових агентів і супервайзерів між собою. Керування роботою торгових агентів: постановка завдань по маршруту; контроль протермінованих боргів контрагентів в розрізі торгового агента.
Установка маршруту торгового агента по днях тижня з прив'язкою до часу та графіку відвідування торгових точок. Розроблений механізм дозволяє встановити чітку послідовність і час відвідування торговим представником клієнтів, а також попередньо побудувати встановлений маршрут на карті (Google map) і порахувати відстань.
За допомогою даного механізму Ви можете встановлювати плани продажу торгових марок в розрізі суми продажу та кількістю торгових точок, в які необхідно реалізувати товар. Планування можна розділити на 3 етапи:
- Встановлення плану з продажу по торговим маркам.
- Розподіл встановленого плану по торговим маркам між супервайзерами.
- Розподіл встановленого плану супервайзерами між відповідними торговими представниками. Спеціалізований звіт дозволить проаналізувати дані по планово-фактичним продажам.
Дозволяє автоматично створювати договір для контрагентів за різними критеріями: торговий агент, місцезнаходження контрагента, пакет торгових марок і т.д. Наприклад, у випадку зміни торгового агента по бренду та по роботі з даним контрагентом, договори зі старим торговим представником будуть автоматично закриті, і створені нові. Дане рішення є дуже зручним у випадку великої кількості контрагентів і торгових представників.
Можливість автоматичної зміни у пов'язаних документах з продажу. Наприклад, через зміну реквізитів у замовленні відбувається автоматична заміна відповідних даних у видатковій та податковій накладних.
Спеціалізований документ «Маршрутний лист», призначений для групування замовлень на доставку клієнтам по машинам організації. Функція пакетного друку документів за маршрутним листом (накладні, зведені відомості по складу). Використання документу дає можливість ведення обліку по доставці та вивезеним замовленням, автомобілям, які доставляли товар по маршруту, а також експедиторам і водіям. В даному документі Ви зможете побачити тоннаж і об'єм по відібраним замовленням, що дозволить коректно розподілити замовлення між автомобілями. Функція пакетного друку дозволить без зайвих витрат роздрукувати всі необхідні документи по маршрутному листу лише одним кліком. Є можливість вибіркового друку окремих документів з маршрутного листа, різних специфікованих форм (товарний звіт, зведена накладна на склад, лист доставки та ін).
Система завдань за маршрутом з автоматичною прив’язкою до торгових точок при формуванні маршрутного листа, дозволяє створити задачу, наприклад, експедитору з прив’язкою до торгової точки контрагента, яка буде автоматично прикріплена до маршрутного листа з відповідною точкою. При друку маршрутного листа буде сформовано друковану форму з задачами, які необхідно виконати на маршруті (якщо завдання були попередньо заплановані).
Автоматизація процесу продажу за допомогою спеціалізованих бізнес-процесів, основними етапами яких є обробка замовлення, внесення в маршрутний лист для доставки, збору та відгрузки, контролю та перевірки доставки. Згідно з етапами бізнес-процесу для кожного з виконавців розроблені спеціалізовані робочі місця з встановленим рівнем доступу. Основними робочими місцями є:
- Меню оператора (створення та обробка замовлень, відображення підсумкової інформації за показниками торгового агента);
- Меню логіста (механізм відбору замовлень за допомогою сортування за основними показниками та подальше створення, з вибраних замовлень, задач по маршруту);
- Меню бухгалтера (підтвердження статусу доставки замовлення, повторна обробка замовлення на доставку, повернення від покупця по замовленню);
- Меню комірника (задачі на збір товару по накладним та в цілому).
Механізм списання боргу контрагента за допомогою документа «Бартер». Використовуючи цей документ, Ви можете зменшити дебіторську заборгованість контрагента шляхом отримання від нього певних послуг або товарів.
Зручне рішення для перекриття мінусових залишків за допомогою документа «Пересорт». Документ може бути використаний у випадку залишку собівартості товару без залишку кількості або мінусової кількості.
Розроблено специфіковані частини таблиці «Акція» в документі «Заказ покупця» і «Витратні накладні». В даних таблицях можуть відображатися акційні позиції товару з нульовою вартістю, але не з нульовою собівартістю списання.
Реалізований механізм списання товару за конкретною партією.
Будь який процес Вашого підприємства може бути автоматизований та змодельований за допомогою бізнес-процесу, що дозволить автоматизувати та відобразити безпосередньо в системі дії та прийняття рішень, які до недавнього часу виконувались «вручну», «на словах», «по телефону».
Додаток призначений для оформлення замовлень торговими представниками безпосередньо у клієнтів і передачу даних в центральну базу. Легка інтеграція з системою дозволить без зайвих проблем налаштувати обмін потрібними оперативними даними.