Мережа супермаркетів Олів’є – молода та амбіційна компанія, яка станом на сьогодні налічує 7 сучасних магазинів у Волинській області. Кожен супермаркет являє собою велику торгову залу з широким асортиментом продовольчих та господарчих товарів та зручною фуд-зоною.
-
Для ведення оперативного та бухгалтерського обліку клієнт використовував відповідний програмний продукт, який, на жаль, не дозволяв ефективно керувати залишками товарів в магазинах та на розподільчому складі, а також отримувати оперативну та коректну інформацію про фінансовий стан компанії для прийняття управлінських рішень.
Впровадження відбувалося паралельно в двох напрямках: безпосередня автоматизація торгових процесів на місцях – розділення доступів, налаштування зручних сенсорних РМК, організація швидкісної взаємодії касирів з торговим обладнанням та ін., а також розробка та впровадження звітів та механізмів оперативного реагування для адміністрації. Було проведено ряд зустрічей для виявлення потреб клієнта та розпочато автоматизацію нового супермаркету «під ключ» та навчання персоналу. Результатом успішної реалізації проєкту стала автоматизація всіх нових та вже діючих супермаркетів мережі. Після впровадження всі магазини передаються на технічний супровід для оперативного вирішення інцидентів та надання консультацій користувачам.
Організована технічна частина - прокладена інтернет-мережа в магазинах та забезпечений стабільний сигнал WiFi для безперебійної роботи торгового обладнання. Для кожної каси кожного магазина розгорнута і налаштовані автономна інформаційна база, що дозволяє процесу обслуговування клієнтів бути непереривним навіть у разі відсутності інтернету чи світла загалом. Налаштовані обміни з центральними інформаційними базами, що дозволяє оперативно отримувати інформацію про зміну цін чи асортименту. До кожної каси підключені ПРРО та принтер чеків, ваги та платіжний термінал. Якісна та швидка робота торгового обладнання напряму впливає на клієнтський сервіс та забезпечує довіру покупців.
Організована можливість проведення інвентаризації в режимі реального часу, що допомагає своєчасно виявляти пересортування, надлишки та нестачі і проводити відповідні дії. Автоматизовано проведення різноманітних маркетингових акцій. Адаптована під потреби клієнта та впроваджена з урахуванням акцій, сезонності, свят, та правил «порожньої полиці» система оптимізації товарних залишків - ТОС, яка дозволяє уникнути неоправданих товарних залишків та, відповідно, вивільнити з товарообігу значні грошові активи компанії. Відповідно до пропозицій системи ТОС автоматизовано формування замовлень постачальникам мережі. Налаштоване автоматичне складання продуктових наборів (хотдоги, гамбургери тощо) зі списанням вихідних матеріалів згідно з рецептурою.
Враховуючи шаблонність процесу автоматизації магазинів, окупність впровадження кожної торгової одиниці мережі складає до 3-х місяців, окупність проєкту в його адміністративній частині (управлінські звіти, ТОС тощо) - до 9 міс.
Система оптимізації товарних залишків дозволила вивільнити з товарообігу до 30 % вкладених активів компанії. Скорочення часу на формування замовлень керівником магазину склало до 75%.