Поручник С.М. ФОП. Компанія займається оптовим продажем продуктової кондитерської групи товарів. Всього в асортименті присутні близько 3000 позицій товарів, з яких 400 постійно актуальні. З клієнтами працюють в основному торгові агенти.
Відсутня автоматизація роботи торгових агентів. До впровадження “Мобільної торгівлі” продажі відбувались наступним чином: зранку торговим представникам роздруковувався актуальний прайс-лист із цінами та залишками товарів, а також заборгованість клієнтів, яку необхідно забрати. Після цього торгові представники виходили на маршрут, брали замовлення в клієнта та за допомогою телефонного зв'язку диктували оператору товарний склад замовлення, або в кінці дня заходили в центральну базу і самі створювали замовлення. Після цього оператори опрацьовували замовлення та відправляли їх на формування маршрутного листа.
Після вивчення бізнес-процесів підприємства було прийнято рішення про автоматизацію роботи торгових агентів на основі мобільного додатку для Android “Мобільна торгівля".
У результаті впровадження “Мобільної торгівлі” було вирішено усі завдання замовника. А саме:
- автоматизація надходження актуальної інформації по цінах, асортименту, залишках товарів;
- автоматизовано процес створення замовлення та його розміщення у центральній базі;
- оптимізовано роботу операторів оброблення замовлень;
- оптимізовано роботу комірників;
Oптимізовано розмежування доступу до даних - кожному торговому агенту приходить на смартфон інформація лише про його контрагентів і лише ті ціни, з якими працюють його клієнти а не весь прайс-лист.
Завдяки впровадженню “Мобільної торгівлі” підприємству вдалося вийти на якісно новий рівень роботи. Зменшилися витрати на роздатковий матеріал — вся інформація для торгового агента приходить на смартфон/планшет в електронному вигляді через обмін з центральною базою. Завдяки можливості торговим агентам отримати актуальні залишки в будь-який момент часу вдалось знизити кількість замовлень товару, який відсутній на складі, відразу замінюючи їх аналогами. Оскільки всі замовлення приходять протягом дня, то навантаження на операторів розподіляється рівномірно протягом дня, а не наростає на вечір. Це дало можливість реалізовувати товар на наступний день після його замовлення.