Автоматизація складу
В умовах сучасного ринку, коли на одного клієнта приходиться розмаїття товарних пропозицій, маркетингових акцій і супутніх бонусів, на перше місце виходить швидкість реагування, оперативність доставки замовлень, і, відповідно, складська логістика.
Автоматизація складських процесів дозволяє:
- оперативно реагувати на надходження замовлень від операторів;
- надавати зворотний зв’язок в цілях проведення корекції замовлень;
- опираючись на маршрутну карту складу і адресне зберігання товарів, швидко готувати замовлення;
- контролювати залишки товарів для своєчасного їх поповнення;
- в зжаті терміни проводити інвентаризації;
- оптимізувати складські площі;
- отримувати звітність по складських процесах з ціллю їх оптимізації.
«Робоче місце збірника і пакувальника» та «Робоче місце комірника» дозволяють працівникам складу:
-
- підключати любе складське обладнання: сканери, ваги і т.п.
- приймати по факту товар на склад і розміщати у відповідні комірки згідно карти зберігання;
- розподіляти складські процеси на окремі стадії з окремими відповідальними особами і робочими місцями, наприклад, збірка, упаковка;
- обмежувати можливість працівника вибирати більш «зручне» замовлення;
- відкориговувати замовлення у разі неможливості повного виконання з миттєвим отриманням інформації відповідальним менеджером;
- вимірювати час на проходження замовленням кожного етапу складської операції;
- формувати та роздруковувати кінцеві документи на відвантаження товарів;
- роздруковувати ТТН для транспортних компаній;
- поміщати підготовлений товар у відповідну для клієнта зону відвантаження;
- проводити інвентаризацію товарів, відображати надлишки чи нестачі
В свою чергу в центральній інформаційній базі відповідальний за замовлення клієнта менеджер може бачити, чи взято в роботу замовлення клієнта і на якій стадії воно наразі знаходиться.