+38 (093) 177-65-04
+38 (098) 748-22-35Відділ продаж
+38 (093) 177-65-02Техпідтримка
+38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
Пн. - Пт.: з 8:00 до 17:00
Сб. - Нд.: вихідні
Зворотній дзвінок
43025, м. Луцьк,
вул. Пушкіна 4/3
Компанія
  • Про компанію
  • Історія
  • Сертифікати
  • Партнери
  • Відгуки
  • Реквізити
  • Вакансії
Каталог
  • BAS
    BAS
  • Мобільні додатки на платформі BAS
    Мобільні додатки на платформі BAS
  • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
    Галузеві рішення від компанії Modulsoft
    • Автосервіс, продаж автозапчастин
    • Дистрибуція
    • Лісове господарство
  • Програмні модулі для типових конфігурацій
    Програмні модулі для типових конфігурацій
    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Управління торговим підприємством
Послуги
  • Автоматизація обліку
    • Автоматизація складу
    • Автоматизація виробництва
    • Автоматизація магазину
    • Автоматизація бухгалтерії
    • Автоматизація дистрибуторських компаній
    • Автоматизація обліку лісового господарства
    • Автоматизація СТО
  • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
    • Оренда, налаштування та обслуговування серверів
    • Тарифи на хостинг BAF
    • Пакети послуг адміністрування комп’ютерної та офісної техніки
    • Налаштування і адміністрування робочих станцій
    • VPS хостинг
    • Корпоративна пошта
    • Прокладання та адміністрування комп'ютерних мереж
    • ІР Телефонія
    • Wi-Fi
  • Бухгалтерський аутсорсинг
    • Бухгалтерський супровід ТОВ і ПП
    • Бухгалтерський супровід ФОП
  • Впровадження та супровід програм BAS
    • Синхронізація з Новою Поштою
    • Модуль обміну електронними документами FlyDoc
    • Супровід BAS та інших програм автоматизації
    • Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
    • Моніторинг присутності співробітників (СКУД)
    • Команда програмістів BAS та інших програм автоматизації
Проєкти
  • Автоматизація автосервісу
  • Автоматизація дистрибуції
  • Автоматизація лісових господарств
  • Автоматизація рітейлу
  • Мобільні рішення
Статті
Контакти
    Компанія
    • Про компанію
    • Історія
    • Сертифікати
    • Партнери
    • Відгуки
    • Реквізити
    • Вакансії
    Каталог
    • BAS
      BAS
    • Мобільні додатки на платформі BAS
      Мобільні додатки на платформі BAS
    • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
      Галузеві рішення від компанії Modulsoft
      • Автосервіс, продаж автозапчастин
      • Дистрибуція
      • Лісове господарство
    • Програмні модулі для типових конфігурацій
      Програмні модулі для типових конфігурацій
      • Бухгалтерія
      • Управління торгівлею
      • Управління торговим підприємством
    Послуги
    • Автоматизація обліку
      • Автоматизація складу
      • Автоматизація виробництва
      • Автоматизація магазину
      • Автоматизація бухгалтерії
      • Автоматизація дистрибуторських компаній
      • Автоматизація обліку лісового господарства
      • Автоматизація СТО
    • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
      • Оренда, налаштування та обслуговування серверів
      • Тарифи на хостинг BAF
      • Пакети послуг адміністрування комп’ютерної та офісної техніки
      • Налаштування і адміністрування робочих станцій
      • VPS хостинг
      • Корпоративна пошта
      • Прокладання та адміністрування комп'ютерних мереж
      • ІР Телефонія
      • Wi-Fi
    • Бухгалтерський аутсорсинг
      • Бухгалтерський супровід ТОВ і ПП
      • Бухгалтерський супровід ФОП
    • Впровадження та супровід програм BAS
      • Синхронізація з Новою Поштою
      • Модуль обміну електронними документами FlyDoc
      • Супровід BAS та інших програм автоматизації
      • Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
      • Моніторинг присутності співробітників (СКУД)
      • Команда програмістів BAS та інших програм автоматизації
    Проєкти
    • Автоматизація автосервісу
    • Автоматизація дистрибуції
    • Автоматизація лісових господарств
    • Автоматизація рітейлу
    • Мобільні рішення
    Статті
    Контакти
      Телефоны
      +38 (093) 177-65-04Відділ продаж
      +38 (098) 748-22-35Відділ продаж
      +38 (093) 177-65-02Техпідтримка
      +38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
      Зворотній дзвінок
      • Мой кабинет
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Історія
        • Сертифікати
        • Партнери
        • Відгуки
        • Реквізити
        • Вакансії
      • Каталог
        • Назад
        • Каталог
        • BAS
        • Мобільні додатки на платформі BAS
        • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
          • Назад
          • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
          • Автосервіс, продаж автозапчастин
          • Дистрибуція
          • Лісове господарство
        • Програмні модулі для типових конфігурацій
          • Назад
          • Програмні модулі для типових конфігурацій
          • Бухгалтерія
          • Управління торгівлею
          • Управління торговим підприємством
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Автоматизація обліку
          • Назад
          • Автоматизація обліку
          • Автоматизація складу
          • Автоматизація виробництва
          • Автоматизація магазину
          • Автоматизація бухгалтерії
          • Автоматизація дистрибуторських компаній
          • Автоматизація обліку лісового господарства
          • Автоматизація СТО
        • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
          • Назад
          • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
          • Оренда, налаштування та обслуговування серверів
          • Тарифи на хостинг BAF
          • Пакети послуг адміністрування комп’ютерної та офісної техніки
          • Налаштування і адміністрування робочих станцій
          • VPS хостинг
          • Корпоративна пошта
          • Прокладання та адміністрування комп'ютерних мереж
          • ІР Телефонія
          • Wi-Fi
        • Бухгалтерський аутсорсинг
          • Назад
          • Бухгалтерський аутсорсинг
          • Бухгалтерський супровід ТОВ і ПП
          • Бухгалтерський супровід ФОП
        • Впровадження та супровід програм BAS
          • Назад
          • Впровадження та супровід програм BAS
          • Синхронізація з Новою Поштою
          • Модуль обміну електронними документами FlyDoc
          • Супровід BAS та інших програм автоматизації
          • Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
          • Моніторинг присутності співробітників (СКУД)
          • Команда програмістів BAS та інших програм автоматизації
      • Проєкти
        • Назад
        • Проєкти
        • Автоматизація автосервісу
        • Автоматизація дистрибуції
        • Автоматизація лісових господарств
        • Автоматизація рітейлу
        • Мобільні рішення
      • Статті
      • Контакти
      • +38 (093) 177-65-04
        • Назад
        • Телефоны
        • +38 (093) 177-65-04Відділ продаж
        • +38 (098) 748-22-35Відділ продаж
        • +38 (093) 177-65-02Техпідтримка
        • +38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
        • Зворотній дзвінок
      43025, м. Луцьк,
      вул. Пушкіна 4/3
      info@modulsoft.eu

      Автоматизація дистрибуторських компаній

      Багаторічний досвід, знання специфіки, власні напрацювання, задоволені клієнти гарантують Вам успішну автоматизацію Вашої компанії.


      Замовити послугу Поставити запитання

      Автоматизація дистрибуторських компаній
      • Опис
      • FAQ
      Опис
      Основні завдання автоматизації дистрибуції:
      • скорочення інтервалу часу від подачі заявки покупцем до отримання товару;
      • оптимізація транспортних витрат на доставку товару;
      • скорочення персоналу, який опрацьовує вхідні заявки;
      • зменшення трудовитрат на план-фактний аналіз продажу по групах товарів для торгових агентів та супервайзерів;
      • покращення якості контролю заборгованості покупців;
      • спрощення процедури подачі спеціальної звітності постачальникам.

      Ефективна автоматизація дистрибуторської компанії - одна з найвагоміших складових прибутковості підприємства. А вибір постачальника послуг автоматизації складу - одне з найбільш важливих завдань. Ми створили команду професіоналів, якій Ви можете довірити цей процес. У нас є досвід успішних впроваджень та сотні задоволених користувачів, велика кількість перевірених часом зручних напрацювань для дистрибуторських компаній:

        •   
        •   
        •  
        •  
        •  
        •   

      Використання торгових точок контрагентів (точок доставки) дозволяє вести уточнений облік по контрагентах – можливість вказувати декілька точок доставки для одного і того ж контрагента, а також GPS-координати торгових точок для подальшого відображення точки на карті (Google map).

      За допомогою даного механізму Ви можете встановити параметри блокування (кількість днів і суму простроченої заборгованості) в управлінському та бухгалтерському обліку. Дозволяється вести блокування в розрізі контрагента в цілому, а також за договорами і торговими точками.

      Часто постачальники вимагають звітність по продажах із залишками свого товару з урахуванням певних специфічних даних (торгові агенти, точки доставки). Даний механізм дозволяє вивантажувати звіти, як в ручному, так і автоматичному режимі, розширювати склад необхідної інформації у звітах, враховуючи всі вимоги до звітності.

      Використання обліку та взаємодії торгових агентів і супервайзерів між собою. Керування роботою торгових агентів: постановка завдань по маршруту; контроль протермінованих боргів контрагентів в розрізі торгового агента.

      Установка маршруту торгового агента по днях тижня з прив'язкою до часу та графіку відвідування торгових точок. Розроблений механізм дозволяє встановити чітку послідовність і час відвідування торговим представником клієнтів, а також попередньо побудувати встановлений маршрут на карті (Google map) і порахувати відстань.

      За допомогою даного механізму Ви можете встановлювати плани продажу торгових марок в розрізі суми продажу та кількістю торгових точок, в які необхідно реалізувати товар. Планування можна розділити на 3 етапи:

      • Встановлення плану з продажу по торговим маркам.
      • Розподіл встановленого плану по торговим маркам між супервайзерами.
      • Розподіл встановленого плану супервайзерами між відповідними торговими представниками. Спеціалізований звіт дозволить проаналізувати дані по планово-фактичним продажам.

      Дозволяє автоматично створювати договір для контрагентів за різними критеріями: торговий агент, місцезнаходження контрагента, пакет торгових марок і т.д. Наприклад, у випадку зміни торгового агента по бренду та по роботі з даним контрагентом, договори зі старим торговим представником будуть автоматично закриті, і створені нові. Дане рішення є дуже зручним у випадку великої кількості контрагентів і торгових представників.

      Можливість автоматичної зміни у пов'язаних документах з продажу. Наприклад, через зміну реквізитів у замовленні відбувається автоматична заміна відповідних даних у видатковій та податковій накладних.

      Спеціалізований документ «Маршрутний лист», призначений для групування замовлень на доставку клієнтам по машинам організації. Функція пакетного друку документів за маршрутним листом (накладні, зведені відомості по складу). Використання документу дає можливість ведення обліку по доставці та вивезеним замовленням, автомобілям, які доставляли товар по маршруту, а також експедиторам і водіям. В даному документі Ви зможете побачити тоннаж і об'єм по відібраним замовленням, що дозволить коректно розподілити замовлення між автомобілями. Функція пакетного друку дозволить без зайвих витрат роздрукувати всі необхідні документи по маршрутному листу лише одним кліком. Є можливість вибіркового друку окремих документів з маршрутного листа, різних специфікованих форм (товарний звіт, зведена накладна на склад, лист доставки та ін).

       

      Система завдань за маршрутом з автоматичною прив’язкою до торгових точок при формуванні маршрутного листа, дозволяє створити задачу, наприклад, експедитору з прив’язкою до торгової точки контрагента, яка буде автоматично прикріплена до маршрутного листа з відповідною точкою. При друку маршрутного листа буде сформовано друковану форму з задачами, які необхідно виконати на маршруті (якщо завдання були попередньо заплановані).

      Розрахунок відстані (кілометража) за маршрутним листом чи маршрутом торгівельного представника з використанням онлайн сервісу GoogleMaps. Побудова маршруту у Вашому інтернет браузері. Ви зможете наперед знати орієнтовну протяжність маршруту з його послідовним відображенням в браузері.

       

      Автоматизація процесу продажу за допомогою спеціалізованих бізнес-процесів, основними етапами яких є обробка замовлення, внесення в маршрутний лист для доставки, збору та відгрузки, контролю та перевірки доставки. Згідно з етапами бізнес-процесу для кожного з виконавців розроблені спеціалізовані робочі місця з встановленим рівнем доступу. Основними робочими місцями є:

      • Меню оператора (створення та обробка замовлень, відображення підсумкової інформації за показниками торгового агента);
      • Меню логіста (механізм відбору замовлень за допомогою сортування за основними показниками та подальше створення, з вибраних замовлень, задач по маршруту);
      • Меню бухгалтера (підтвердження статусу доставки замовлення, повторна обробка замовлення на доставку, повернення від покупця по замовленню);
      • Меню комірника (задачі на збір товару по накладним та в цілому).

       

       

       

      Механізм списання боргу контрагента за допомогою документа «Бартер». Використовуючи цей документ, Ви можете зменшити дебіторську заборгованість контрагента шляхом отримання від нього певних послуг або товарів.

      Зручне рішення для перекриття мінусових залишків за допомогою документа «Пересорт». Документ може бути використаний у випадку залишку собівартості товару без залишку кількості або мінусової кількості.

      Розроблено специфіковані частини таблиці «Акція» в документі «Заказ покупця» і «Витратні накладні». В даних таблицях можуть відображатися акційні позиції товару з нульовою вартістю, але не з нульовою собівартістю списання.

      Реалізований механізм списання товару за конкретною партією.

      Будь який процес Вашого підприємства може бути автоматизований та змодельований за допомогою бізнес-процесу, що дозволить автоматизувати та відобразити безпосередньо в системі дії та прийняття рішень, які до недавнього часу виконувались «вручну», «на словах», «по телефону».

      Додаток призначений для оформлення замовлень торговими представниками безпосередньо у клієнтів і передачу даних в центральну базу. Легка інтеграція з системою дозволить без зайвих проблем налаштувати обмін потрібними оперативними даними.



      FAQ

      Загальні питання

      Як замовити послугу?
      Зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380987482235 або залиште заявку на послугу в одній з форм на сайті і вам обов'язково зателефонують для уточнення замовлення.
      Контакти

      Поделиться
      Назад к списку
      • Автоматизація обліку
      • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
      • Бухгалтерський аутсорсинг
      • Впровадження та супровід програм BAS
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке питання пов'язане з послугою
      Поставити запитання
      Компанія
      Про компанію
      Історія
      Сертифікати
      Партнери
      Відгуки
      Реквізити
      Вакансії
      Каталог
      BAS
      Мобільні додатки на платформі BAS
      Галузеві рішення від компанії Modulsoft
      Програмні модулі для типових конфігурацій
      Послуги
      Автоматизація обліку
      Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
      Бухгалтерський аутсорсинг
      Впровадження та супровід програм BAS
      Проєкти
      Автоматизація автосервісу
      Автоматизація лісових господарств
      Автоматизація дистрибуції
      Мобільні рішення
      Наші контакти

      +38 (093) 177-65-04
      +38 (098) 748-22-35Відділ продаж
      +38 (093) 177-65-02Техпідтримка
      +38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
      Пн. - Пт.: з 8:00 до 17:00
      Сб. - Нд.: вихідні
      43025, м. Луцьк,
      вул. Пушкіна 4/3
      info@modulsoft.eu
      © 2025 Modulsoft
      Всі права захищені.