+38 (093) 177-65-04
+38 (098) 748-22-35Відділ продаж
+38 (093) 177-65-02Техпідтримка
+38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
Пн. - Пт.: з 8:00 до 17:00
Сб. - Нд.: вихідні
Зворотній дзвінок
43025, м. Луцьк,
вул. Пушкіна 4/3
Компанія
  • Про компанію
  • Історія
  • Сертифікати
  • Партнери
  • Відгуки
  • Реквізити
  • Вакансії
Каталог
  • BAS
    BAS
  • Мобільні додатки на платформі BAS
    Мобільні додатки на платформі BAS
  • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
    Галузеві рішення від компанії Modulsoft
    • Автосервіс, продаж автозапчастин
    • Дистрибуція
    • Лісове господарство
  • Програмні модулі для типових конфігурацій
    Програмні модулі для типових конфігурацій
    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Управління торговим підприємством
Послуги
  • Автоматизація обліку
    • Автоматизація складу
    • Автоматизація виробництва
    • Автоматизація магазину
    • Автоматизація бухгалтерії
    • Автоматизація дистрибуторських компаній
    • Автоматизація обліку лісового господарства
    • Автоматизація СТО
  • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
    • Оренда, налаштування та обслуговування серверів
    • Тарифи на хостинг BAF
    • Пакети послуг адміністрування комп’ютерної та офісної техніки
    • Налаштування і адміністрування робочих станцій
    • VPS хостинг
    • Корпоративна пошта
    • Прокладання та адміністрування комп'ютерних мереж
    • ІР Телефонія
    • Wi-Fi
  • Бухгалтерський аутсорсинг
    • Бухгалтерський супровід ТОВ і ПП
    • Бухгалтерський супровід ФОП
  • Впровадження та супровід програм BAS
    • Синхронізація з Новою Поштою
    • Модуль обміну електронними документами FlyDoc
    • Супровід BAS та інших програм автоматизації
    • Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
    • Моніторинг присутності співробітників (СКУД)
    • Команда програмістів BAS та інших програм автоматизації
Проєкти
  • Автоматизація автосервісу
  • Автоматизація дистрибуції
  • Автоматизація лісових господарств
  • Автоматизація рітейлу
  • Мобільні рішення
Статті
Контакти
    Компанія
    • Про компанію
    • Історія
    • Сертифікати
    • Партнери
    • Відгуки
    • Реквізити
    • Вакансії
    Каталог
    • BAS
      BAS
    • Мобільні додатки на платформі BAS
      Мобільні додатки на платформі BAS
    • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
      Галузеві рішення від компанії Modulsoft
      • Автосервіс, продаж автозапчастин
      • Дистрибуція
      • Лісове господарство
    • Програмні модулі для типових конфігурацій
      Програмні модулі для типових конфігурацій
      • Бухгалтерія
      • Управління торгівлею
      • Управління торговим підприємством
    Послуги
    • Автоматизація обліку
      • Автоматизація складу
      • Автоматизація виробництва
      • Автоматизація магазину
      • Автоматизація бухгалтерії
      • Автоматизація дистрибуторських компаній
      • Автоматизація обліку лісового господарства
      • Автоматизація СТО
    • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
      • Оренда, налаштування та обслуговування серверів
      • Тарифи на хостинг BAF
      • Пакети послуг адміністрування комп’ютерної та офісної техніки
      • Налаштування і адміністрування робочих станцій
      • VPS хостинг
      • Корпоративна пошта
      • Прокладання та адміністрування комп'ютерних мереж
      • ІР Телефонія
      • Wi-Fi
    • Бухгалтерський аутсорсинг
      • Бухгалтерський супровід ТОВ і ПП
      • Бухгалтерський супровід ФОП
    • Впровадження та супровід програм BAS
      • Синхронізація з Новою Поштою
      • Модуль обміну електронними документами FlyDoc
      • Супровід BAS та інших програм автоматизації
      • Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
      • Моніторинг присутності співробітників (СКУД)
      • Команда програмістів BAS та інших програм автоматизації
    Проєкти
    • Автоматизація автосервісу
    • Автоматизація дистрибуції
    • Автоматизація лісових господарств
    • Автоматизація рітейлу
    • Мобільні рішення
    Статті
    Контакти
      Телефоны
      +38 (093) 177-65-04Відділ продаж
      +38 (098) 748-22-35Відділ продаж
      +38 (093) 177-65-02Техпідтримка
      +38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
      Зворотній дзвінок
      • Мой кабинет
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Історія
        • Сертифікати
        • Партнери
        • Відгуки
        • Реквізити
        • Вакансії
      • Каталог
        • Назад
        • Каталог
        • BAS
        • Мобільні додатки на платформі BAS
        • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
          • Назад
          • Галузеві рішення від компанії Modulsoft
          • Автосервіс, продаж автозапчастин
          • Дистрибуція
          • Лісове господарство
        • Програмні модулі для типових конфігурацій
          • Назад
          • Програмні модулі для типових конфігурацій
          • Бухгалтерія
          • Управління торгівлею
          • Управління торговим підприємством
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Автоматизація обліку
          • Назад
          • Автоматизація обліку
          • Автоматизація складу
          • Автоматизація виробництва
          • Автоматизація магазину
          • Автоматизація бухгалтерії
          • Автоматизація дистрибуторських компаній
          • Автоматизація обліку лісового господарства
          • Автоматизація СТО
        • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
          • Назад
          • Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
          • Оренда, налаштування та обслуговування серверів
          • Тарифи на хостинг BAF
          • Пакети послуг адміністрування комп’ютерної та офісної техніки
          • Налаштування і адміністрування робочих станцій
          • VPS хостинг
          • Корпоративна пошта
          • Прокладання та адміністрування комп'ютерних мереж
          • ІР Телефонія
          • Wi-Fi
        • Бухгалтерський аутсорсинг
          • Назад
          • Бухгалтерський аутсорсинг
          • Бухгалтерський супровід ТОВ і ПП
          • Бухгалтерський супровід ФОП
        • Впровадження та супровід програм BAS
          • Назад
          • Впровадження та супровід програм BAS
          • Синхронізація з Новою Поштою
          • Модуль обміну електронними документами FlyDoc
          • Супровід BAS та інших програм автоматизації
          • Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
          • Моніторинг присутності співробітників (СКУД)
          • Команда програмістів BAS та інших програм автоматизації
      • Проєкти
        • Назад
        • Проєкти
        • Автоматизація автосервісу
        • Автоматизація дистрибуції
        • Автоматизація лісових господарств
        • Автоматизація рітейлу
        • Мобільні рішення
      • Статті
      • Контакти
      • +38 (093) 177-65-04
        • Назад
        • Телефоны
        • +38 (093) 177-65-04Відділ продаж
        • +38 (098) 748-22-35Відділ продаж
        • +38 (093) 177-65-02Техпідтримка
        • +38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
        • Зворотній дзвінок
      43025, м. Луцьк,
      вул. Пушкіна 4/3
      info@modulsoft.eu

      Автоматизація супермаркетів Олів’є

      • Головна
      • Проекти
      • Автоматизація рітейлу
      • Автоматизація супермаркетів Олів’є
      • Автоматизація супермаркетів Олів’є
      Замовити проєкт
      Поставити запитання
      Команда програмістів
      Команда програмістів Підтримку на всіх етапах впровадження надають понад 40 сертифікованих фахівців.
      Гарантія взаєморозуміння
      Гарантія взаєморозуміння

      При впровадженні Ви працюєте не тільки з програмістами, а й з компетентними фінансовими бізнес-аналітиками.

      Мережа супермаркетів Олів’є – молода та амбіційна компанія, яка станом на сьогодні налічує 7 сучасних магазинів у Волинській області. Кожен супермаркет являє собою велику торгову залу з широким асортиментом продовольчих та господарчих товарів та зручною фуд-зоною.

      Про компанію

      Мережа супермаркетів Олів’є – молода та амбіційна компанія, яка станом на сьогодні налічує 7 сучасних магазинів у Волинській області. Кожен супермаркет являє собою велику торгову залу з широким асортиментом продовольчих та господарчих товарів та зручною фуд-зоною.

      Проблеми клієнта, на підставі яких були поставлені цілі автоматизації
        Для ведення оперативного та бухгалтерського обліку клієнт використовував відповідний програмний продукт, який, на жаль, не дозволяв ефективно керувати залишками товарів в магазинах та на розподільчому складі, а також отримувати оперативну та коректну інформацію про фінансовий стан компанії для прийняття управлінських рішень.
      Історія впровадження

      Впровадження відбувалося паралельно в двох напрямках: безпосередня автоматизація торгових процесів на місцях – розділення доступів, налаштування зручних сенсорних РМК, організація швидкісної взаємодії касирів з торговим обладнанням та ін., а також розробка та впровадження звітів та механізмів оперативного реагування для адміністрації. Було проведено ряд зустрічей для виявлення потреб клієнта та розпочато автоматизацію нового супермаркету «під ключ» та навчання персоналу. Результатом успішної реалізації проєкту стала автоматизація всіх нових та вже діючих супермаркетів мережі. Після впровадження всі магазини передаються на технічний супровід для оперативного вирішення інцидентів та надання консультацій користувачам.

      Результати впровадження

      Організована технічна частина - прокладена інтернет-мережа в магазинах та забезпечений стабільний сигнал WiFi  для безперебійної роботи торгового обладнання. Для кожної каси кожного магазина розгорнута і налаштовані автономна інформаційна база, що дозволяє процесу обслуговування клієнтів бути непереривним навіть у разі відсутності інтернету чи світла загалом. Налаштовані обміни з центральними інформаційними базами, що дозволяє оперативно отримувати інформацію про зміну цін чи асортименту. До кожної каси підключені ПРРО та принтер чеків, ваги та платіжний термінал. Якісна та швидка робота торгового обладнання напряму впливає на клієнтський сервіс та забезпечує довіру покупців.
      Організована можливість проведення інвентаризації в режимі реального часу, що допомагає своєчасно виявляти пересортування, надлишки та нестачі і проводити відповідні дії. Автоматизовано проведення різноманітних маркетингових акцій. Адаптована під потреби клієнта та впроваджена з урахуванням акцій, сезонності, свят, та правил «порожньої полиці» система оптимізації товарних залишків - ТОС, яка дозволяє уникнути неоправданих товарних залишків та, відповідно, вивільнити з товарообігу значні грошові активи компанії. Відповідно до пропозицій системи ТОС автоматизовано формування замовлень постачальникам мережі. Налаштоване автоматичне складання продуктових наборів (хотдоги, гамбургери тощо) зі списанням вихідних матеріалів згідно з рецептурою.

      Окупність проєкту

      Враховуючи шаблонність процесу автоматизації магазинів, окупність впровадження кожної торгової одиниці мережі складає до 3-х місяців, окупність проєкту в його адміністративній частині (управлінські звіти, ТОС тощо) - до 9 міс.

      Система оптимізації товарних залишків дозволила вивільнити з товарообігу до 30 % вкладених активів компанії. Скорочення часу на формування замовлень керівником магазину склало до 75%.

      ⁠



      Послуги
      Оренда, налаштування та обслуговування серверів
      Оренда, налаштування та обслуговування серверів

      Адміністрування серверів - це комплекс послуг з обслуговування операційної системи і загальносистемного програмного забезпечення, спрямований на забезпечення його стабільної і безпечної роботи, а також на виконання поточних завдань з управління користувачами, операційною системою і загальносистемним програмним забезпеченням.

      Супровід BAS та інших програм автоматизації
      Супровід BAS та інших програм автоматизації

      Якісне надання послуги з технічної підтримки та консультування гарантує команда висококваліфікованих фахівців Service Desk. Навички та знання відділу Service Desk підтверджені відповідними дипломами та сертифікатами фірми-розробника  BAS.


      Синхронізація сайту з  BAS та іншими програми автоматизації
      Синхронізація сайту з BAS та іншими програми автоматизації
      Група програмістів виконає в короткі терміни до 2 тижнів синхронізації Вашого інтернет-магазину з програмами BAS
      Корпоративна пошта
      Корпоративна пошта

      Корпоративна пошта – це один із ефективних інструментів досягнення цілей підприємства та невід'ємна складова іміджу успішної компанії. Необхідністю є не тільки наявність сайту в Інтернеті, але й своя електронна пошта корпоративного формату, яка забезпечить ділове спілкування не лише між співробітниками, а також між компанією та клієнтами.


      FAQ
      FAQ

      Загальні питання

      Як замовити послугу?
      Зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380987482235 або залиште заявку на послугу в одній з форм на сайті і вам обов'язково зателефонують для уточнення замовлення.
      Контакти
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке питання по проекту
      Поставити запитання

      Назад до списку Наступний проєкт
      Компанія
      Про компанію
      Історія
      Сертифікати
      Партнери
      Відгуки
      Реквізити
      Вакансії
      Каталог
      BAS
      Мобільні додатки на платформі BAS
      Галузеві рішення від компанії Modulsoft
      Програмні модулі для типових конфігурацій
      Послуги
      Автоматизація обліку
      Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки
      Бухгалтерський аутсорсинг
      Впровадження та супровід програм BAS
      Проєкти
      Автоматизація автосервісу
      Автоматизація лісових господарств
      Автоматизація дистрибуції
      Мобільні рішення
      Наші контакти

      +38 (093) 177-65-04
      +38 (098) 748-22-35Відділ продаж
      +38 (093) 177-65-02Техпідтримка
      +38 (093) 177-65-06Бухгалтерія
      Пн. - Пт.: з 8:00 до 17:00
      Сб. - Нд.: вихідні
      43025, м. Луцьк,
      вул. Пушкіна 4/3
      info@modulsoft.eu
      © 2025 Modulsoft
      Всі права захищені.