ТОВ «Ілла» є провідним дистриб'ютором продовольчої групи товарів в Тернопільській області. Серед партнерів фірми такі відомі торгові марки, як «Олейна», «Торчин», «Мівіна», «Інтеррибфлот», «Аква», «Авіс».
- Застаріла технологічна платформа;
- Відсутність зручних механізмів контролю взаємовідносин з клієнтами;
- Відсутність механізмів для автоматизації роботи і контролю за роботою торгових агентів;
- Відсутність інтеграції з аудиторськими програмами;
- Відсутність зручних механізмів планування реалізації продукції по торговим маркам;
- Відсутність автоматизації прийнятих на підприємстві бізнес-процесів.
Існуюча облікова система, не справлялася із збільшеною інтенсивністю роботи, не могла забезпечити необхідну стабільність і швидкість. На підприємстві було прийнято рішення перейти на нову технологічну платформу. На жаль, попередні спроби здійснити такий перехід не були успішними. Керівництво нашої компанії змогло переконати власників фірми «Ілла» в тому, що ми зможемо успішно реалізувати даний проєкт. У вересні 2011 року наші співробітники почали виконання технічного завдання та вже в грудні 2011 року облікова система на платформі була здана в експлуатацію.
Облікова система була впроваджена згідно термінів та відповідала технічному завданню. Крім того, в ході впровадження були виявлені і автоматизовані позапланові бізнес-процеси підприємства. Серед впроваджених механізмів можна виділити системне використання автоматизованих бізнес-процесів на підприємстві, окремо мобільний додаток «Мобільна торгівля» для торгових агентів, механізм формування документа «Маршрутний лист» для оптимізації групування замовлень для доставки клієнтам власним автотранспортом, система завдань по маршруту, розрахунок кілометражу і прив'язка до торгових точок контрагента, зручні робочі місця логіста, оператора замовлень, комірника, бухгалтера, механізми планування продажу в різних розрізах, автоматизація вивантаження звітності виробникам продукції, система CRM, безліч спеціалізованої звітності для оперативного контролю та управління.
Впровадження облікової системи дозволило збільшити кількість обробки замовлень одним оператором, поліпшити логістичні процеси, планування закупівель, оптимізувати взаєморозрахунки з контрагентами. Впровадження бізнес-процесів підвищило виробничу дисципліну, дозволило прискорити період прийняття оперативних управлінських рішень.