Якщо, отримавши пропозицію стосовно придбання облікової системи і автоматизації вашого бізнесу, ваша перша думка – хм… дорого, впевнені: ви не до кінця проінформовані про можливості, які для вас відкриваються!
Уявіть, що ви – власник компанії з виробництва і продажу меблів. В програмі ви зможете вносити первинні документи, нараховувати заробітну плату, супроводжувати виробничі процеси, здавати звітність у відповідні державні органи. Це звісно круто – подумаєте ви – але ж не за стільки тисяч? Саме за стільки! Але кожна вкладена в автоматизацію обліку гривня вже найближчому часі себе оправдає.
Скажіть, чи можете ви за допомогою легендарного Excel чи записів в зошиті (так-так, і таке частенько зустрічається) швидко відібрати тих клієнтів які найчастіше у вас купують товар? Чи можете ви відслідкувати, які меблі замовляють найчастіше? Чи швидко ви зможете порівняти свої витрати на матеріали по роках, кварталах, днях? Чи вчасно ви побачите, що замовлення робиться довше обіцяного часу? Чи систематизовані у вас нагадування про зустрічі з клієнтами та їх результати? Все вищенаведене може і повинно бути реалізовано в одній системі!
Працюючи в програмі, ви в режимі реального часу будете мати інформацію про стан дебіторської та кредиторської заборгованостей, собівартість і рентабельність окремих груп товарів, зможете відслідковувати рух грошових коштів, ну і нарешті – бачити реальний фінансовий результат вашої діяльності!
Ледве не забули! Головне – ви будете бачити впевнену посмішку на обличчі ваших бухгалтерів, оскільки всі зміни в законодавстві (а ми то знаємо частоту їх впроваджень) оперативно актуалізуються в системі.
Ну а якщо ви – не власник компанії з виробництва меблів, а директор невеличкого роздрібного магазину, чи бухгалтер транспортної компанії, чи менеджер сервісного центру по ремонту мобільних телефонів – все одно ця історія про вас і для вас! Тільки програму ми підберемо і впровадимо саме вашу!
СКАЧАТИ ТОНКИЙ КЛІЄНТ ДЛЯ:
MacOS Windows